Bunnpris-sjefen om selskapets strategi: – Å overleve og tjene penger, det er målet

Kjøpmann og Bunnpris-eier Christian Lykke bruker uvanlige grep for å få kundene til å strømme til kjedens dagligvarebutikker.
TRIKS: Christian Lykke er kreativ i sin strategi for å lykkes med dagligvarekjeden Bunnpris. | Foto: Bunnpris
TRIKS: Christian Lykke er kreativ i sin strategi for å lykkes med dagligvarekjeden Bunnpris. | Foto: Bunnpris

– Vi har ikke som mål å bli største aktør i norsk dagligvare. Vårt mål er å overleve, men også å tjene penger og utvikle oss fra det utgangspunktet vi har, sier Christian Lykke til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også