Stort gap mellom butikk og netthandel, viser undersøkelse: – Veldig gode muligheter for videre vekst

Andelen nordmenn som bestiller dagligvarer på nett er ikke høy, og enda lavere er selve markedsandelen. Desto mer potensiale er det å gå løs på, kommenterer utfordrerne på markedet.
Joachim Schwartzbach (Wolt Market), Tor Erik Aag (Oda) og Victoria Hellesøy Stenbakk (Foodora Market) kommenterer markedsandelen av dagligvarer på nett. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Joachim Schwartzbach (Wolt Market), Tor Erik Aag (Oda) og Victoria Hellesøy Stenbakk (Foodora Market) kommenterer markedsandelen av dagligvarer på nett. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Dagligvarehandelen er tilsynelatende fortsatt i sin spede begynnelse, bekrefter langt på vei en undersøkelse av KPMG. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også