Norsk smykkemerke erobret Japan og har verden som mål

Tom Wood tenkte globalt fra start og varsler videre vekst, også med fysiske butikker – Vi er uredde for å sette oss ambisiøse og høye mål, sier administrerende direktør og eier Morten Isachsen.
Administrerende direktør Morten Isachsen i Tom Wood AS har som mål at Tom Wood skal være et anerkjent internasjonalt smykkehus, og de er allerede godt på vei | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Administrerende direktør Morten Isachsen i Tom Wood AS har som mål at Tom Wood skal være et anerkjent internasjonalt smykkehus, og de er allerede godt på vei | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Jeg vil si at det går bedre enn noen gang. Etter et litt rufsete 2023, er vi nå på en ny vekstkurs, sier Morten Isachsen, administrerende direktør i Tom Wood til HandelsWatch, godt plassert på kontoret i høyden på Grünerløkka i Oslo.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også