Norsk smykkemerke erobret Japan og har verden som mål

Tom Wood tenkte globalt fra start og varsler videre vekst, også med fysiske butikker – Vi er uredde for å sette oss ambisiøse og høye mål, sier administrerende direktør og eier Morten Isachsen.
Administrerende direktør Morten Isachsen i Tom Wood AS har som mål at Tom Wood skal være et anerkjent internasjonalt smykkehus, og de er allerede godt på vei | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Administrerende direktør Morten Isachsen i Tom Wood AS har som mål at Tom Wood skal være et anerkjent internasjonalt smykkehus, og de er allerede godt på vei | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Jeg vil si at det går bedre enn noen gang. Etter et litt rufsete 2023, er vi nå på en ny vekstkurs, sier Morten Isachsen, administrerende direktør i Tom Wood til HandelsWatch, godt plassert på kontoret i høyden på Grünerløkka i Oslo.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også