Capgemini Invent: – Kunstig intelligens kan bidra til langsiktige verdier for handelsbedrifter

Ifølge en fersk undersøkelse har 75 prosent av nordisk næringsliv planer om å benytte kunstig intelligens for å forbedre kundeopplevelser. Slik mener Capgemini Invent at det kan gjøres.
Siri Børsum, Vice President i Capgemini Invent, under NHO Retail Summit 2024. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Siri Børsum, Vice President i Capgemini Invent, under NHO Retail Summit 2024. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Det er veldig fort gjort disse dagene å tenke at KI er svaret på alt, og det er ikke helt sant. Vi tenker veldig mye på KI som en del av en ende-til-ende prosess. Det er ofte KI i kombinasjon med andre teknologier, som robotikk og automasjon, som gir verdi langsiktig. Disse kombinasjonene løser veldig ofte hele problemet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også

Skousen har vært en del av Whiteaway Group siden 2011. Hvitevarekjeden har totalt 87 butikker i Danmark og Norge.

Ny kjededirektør i Skousen

For abonnenter