Capgemini Invent: – Kunstig intelligens kan bidra til langsiktige verdier for handelsbedrifter

Ifølge en fersk undersøkelse har 75 prosent av nordisk næringsliv planer om å benytte kunstig intelligens for å forbedre kundeopplevelser. Slik mener Capgemini Invent at det kan gjøres.
Siri Børsum, Vice President i Capgemini Invent, under NHO Retail Summit 2024. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Siri Børsum, Vice President i Capgemini Invent, under NHO Retail Summit 2024. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Det er veldig fort gjort disse dagene å tenke at KI er svaret på alt, og det er ikke helt sant. Vi tenker veldig mye på KI som en del av en ende-til-ende prosess. Det er ofte KI i kombinasjon med andre teknologier, som robotikk og automasjon, som gir verdi langsiktig. Disse kombinasjonene løser veldig ofte hele problemet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også