Brukt blir til gull for Tom Wood

Tom Wood jobber med globale merkevarer for mer bærekraftig industri, og har selv store ambisjoner for nullutslipp for sitt smykkemerke.
BÆREKRAFT: Morten Isachsen, administrerende direktør i Tom Wood, er opptatt av bærekraftsdimensjonen i hele sin organisasjon, samt i industrien globalt. | Foto: Gøril HUse / HandelsWatch
BÆREKRAFT: Morten Isachsen, administrerende direktør i Tom Wood, er opptatt av bærekraftsdimensjonen i hele sin organisasjon, samt i industrien globalt. | Foto: Gøril HUse / HandelsWatch

– Det finnes ikke et Tom Wood-produkt som ikke er laget av 100 prosent resirkulerte metaller, sier Morten Isachsen, administrerende direktør i Tom Wood, til HandelsWatch. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også