Naturkompaniet vil ikke assosiere seg med «Black Week»: – Det skaper et kjøpepress og er alt annet enn bærekraftig

«Black Week» er i gang og det er viktige dager i for mange aktører i handelsbransjen. Friluftsbutikken Naturkompaniet går likevel motstrøms og stiller seg på siden av «årets mest populære handleuke».
Simon Larsen, Head of Retail hos Naturkompaniet i Norge. | Foto: Naturkompaniet / Pressebilde
Simon Larsen, Head of Retail hos Naturkompaniet i Norge. | Foto: Naturkompaniet / Pressebilde

– Vi tror ikke på dette med kjøp på fredag og kast på mandag, helt enkelt. Det å tilby kunder muligheten til å reparere produktene sine, samt tilby produkter som varer lenger, er en mer bærekraftig måte å drive virksomheten på.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også