Norrøna satser ytterligere på opplevelser – vil etablere flere spektakulære destinasjoner for overnatting

Sportskjeden ønsker å etablere lodger på fem ulike destinasjoner nord i Norge før selskapet blir 100 år. – Vi ønsker å skape den råeste opplevelsen for kundene våre, sier Jørgen Jørgensen i Norrøna.
STADIG UTVIKLING: Jørgen Jørgensen, administrerende direktør og eier i Norrøna, deler både historie og planer for fremtiden for sportstøyselskapet, som nå satser i flere bransjer. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
STADIG UTVIKLING: Jørgen Jørgensen, administrerende direktør og eier i Norrøna, deler både historie og planer for fremtiden for sportstøyselskapet, som nå satser i flere bransjer. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

Norrøna har siden starten i 1929 vokst og utviklet seg både i produkter, omgang, format og kundegruppe. I det siste har de bygget sin egen flaggskipbutikk på Lysaker, de satser globalt med flere butikker i USA, og nå kaster de seg ytterligere inn i reiselivsmarkedet, gjennom selskapet Norrøna Adventure.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også

Skousen har vært en del av Whiteaway Group siden 2011. Hvitevarekjeden har totalt 87 butikker i Danmark og Norge.

Ny kjededirektør i Skousen

For abonnenter