Norrøna satser ytterligere på opplevelser – vil etablere flere spektakulære destinasjoner for overnatting

Sportskjeden ønsker å etablere lodger på fem ulike destinasjoner nord i Norge før selskapet blir 100 år. – Vi ønsker å skape den råeste opplevelsen for kundene våre, sier Jørgen Jørgensen i Norrøna.
STADIG UTVIKLING: Jørgen Jørgensen, administrerende direktør og eier i Norrøna, deler både historie og planer for fremtiden for sportstøyselskapet, som nå satser i flere bransjer. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
STADIG UTVIKLING: Jørgen Jørgensen, administrerende direktør og eier i Norrøna, deler både historie og planer for fremtiden for sportstøyselskapet, som nå satser i flere bransjer. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

Norrøna har siden starten i 1929 vokst og utviklet seg både i produkter, omgang, format og kundegruppe. I det siste har de bygget sin egen flaggskipbutikk på Lysaker, de satser globalt med flere butikker i USA, og nå kaster de seg ytterligere inn i reiselivsmarkedet, gjennom selskapet Norrøna Adventure.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også