Norrøna satser ytterligere på opplevelser – vil etablere flere spektakulære destinasjoner for overnatting
Sportskjeden ønsker å etablere lodger på fem ulike destinasjoner nord i Norge før selskapet blir 100 år. – Vi ønsker å skape den råeste opplevelsen for kundene våre, sier Jørgen Jørgensen i Norrøna.
av GØRIL HUSE
Norrøna har siden starten i 1929 vokst og utviklet seg både i produkter, omgang, format og kundegruppe. I det siste har de bygget sin egen flaggskipbutikk på Lysaker, de satser globalt med flere butikker i USA, og nå kaster de seg ytterligere inn i reiselivsmarkedet, gjennom selskapet Norrøna Adventure.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Norrøna åpnet endelig i Boston
For abonnenter