Norrøna-hjemmet har åpnet: – Det skal være premium-nivå, men ikke Gucci eller Prada

Dørene er åpnet til Norrønas nye, store satsing på Lysaker. Her skal det føles som om du kommer hjem til Norrøna. – Vi ønsker at de som kommer skal få en «wow-opplevelse», sier direktør Bård Kvamme.
NORRØNA HOUSE: Norrønas nye hjem har åpnet på Lysaker. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch
NORRØNA HOUSE: Norrønas nye hjem har åpnet på Lysaker. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch

Bård Kvamme er direktør i Norrøna Retail og han tar imot HandelsWatch torsdag, dagen før den store åpningen på Lysaker.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også