Norsk sportsbransjeforening om XXL-samarbeidet: – Volum er av betydning
Trond Evald Hansen i Norsk sportsbransjeforening sier det blir spennende å se på virkningen av det som ser ut til å bli et strategisk samarbeid mellom XXL og britiske Frasers Group.
av GØRIL HUSE
Den britiske sportskjeden Frasers Group, som eier en betydelig del av norske XXL, kommer ytterligere inn på det europeiske sportsmarkedet gjennom det varslede samarbeidet med den norske sportskjeden, noe HandelsWatch omtalte tirsdag.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
XXL vil inngå strategisk samarbeid med Frasers Group
For abonnenter
Dette sier XXL-sjefen om Frasers-samarbeidet
For abonnenter
Positiv varelager-tendens i handelsbransjen
For abonnenter