Retail, gjenbruk, hoteller og servering: – Norrøna skal gi en 360-graders opplevelse hver gang

Norrøna-merkevaren dreier seg om mer enn bare klær og egne butikker, noe retail-direktør Bård Kvamme holdt foredrag om hos Oslo Handelsstands Forening.
Bård Kvamme på frokostmøte hos Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Bård Kvamme på frokostmøte hos Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Norrøna har siden 2005 gått fra å være en 100 prosent wholesaler, til å stå for mesteparten av salget i egne kanaler. Nå blir 65 prosent av Norrønas produkter solgt i deres egne kanaler, noe retail-direktør Bård Kvamme mener har løftet Norrøna betydelig som merkevare. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    KRAFTIG NEDGANG: Nordmenn handlet mindre i juni.

    Nordmenn handlet mindre i juni

    Andreas Rylander, administrerende direktør i Kjell & Company. | Foto: Kjell & Company

    Kjell & Company ser størst potensial i Norge

    For abonnenter

    Les også