Retail, gjenbruk, hoteller og servering: – Norrøna skal gi en 360-graders opplevelse hver gang

Norrøna-merkevaren dreier seg om mer enn bare klær og egne butikker, noe retail-direktør Bård Kvamme holdt foredrag om hos Oslo Handelsstands Forening.
Bård Kvamme på frokostmøte hos Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Bård Kvamme på frokostmøte hos Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Norrøna har siden 2005 gått fra å være en 100 prosent wholesaler, til å stå for mesteparten av salget i egne kanaler. Nå blir 65 prosent av Norrønas produkter solgt i deres egne kanaler, noe retail-direktør Bård Kvamme mener har løftet Norrøna betydelig som merkevare. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også