Retail, gjenbruk, hoteller og servering: – Norrøna skal gi en 360-graders opplevelse hver gang
Norrøna-merkevaren dreier seg om mer enn bare klær og egne butikker, noe retail-direktør Bård Kvamme holdt foredrag om hos Oslo Handelsstands Forening.
av ØYSTEIN ENGH
Norrøna har siden 2005 gått fra å være en 100 prosent wholesaler, til å stå for mesteparten av salget i egne kanaler. Nå blir 65 prosent av Norrønas produkter solgt i deres egne kanaler, noe retail-direktør Bård Kvamme mener har løftet Norrøna betydelig som merkevare.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Norrøna åpnet endelig i Boston
For abonnenter
Norrøna nytt medlem i Fair Wear Foundation
For abonnenter