Én av fem foretrekker netthandel: – Et veldig tydelig svar på kundenes preferanser

Kombinasjonen fysisk butikk og nettbutikk trekkes frem som en viktig nøkkel for bedriftene i handelsbransjen.
NETTHANDEL ØKER: Leder av Virke analyse, Linn Bredesen, ga deltakerne under handelskonferansen et dypere dykk i utviklingen i handelsnæringen, basert på den ferske rapporten fra Virke. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
NETTHANDEL ØKER: Leder av Virke analyse, Linn Bredesen, ga deltakerne under handelskonferansen et dypere dykk i utviklingen i handelsnæringen, basert på den ferske rapporten fra Virke. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Et fellestrekk for de lønnsomme handelsbedriftene et at de er gode på å gi kundene en sømløs opplevelse. De er til stede der kundene er, og ofte innebærer det at de har fysisk butikk og er på nett.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også