Storsalg for nytelse.no

Sexbutikken nytelse.no melder om svært gode resultater for salget av sexleketøy under Black Week. 
SALG: Sexolog i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad og produktekspert Tonje Olsen har hatt stor omsetning hittil under Black Week. | Foto: Nytelse.no
SALG: Sexolog i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad og produktekspert Tonje Olsen har hatt stor omsetning hittil under Black Week. | Foto: Nytelse.no

Nettbutikken nytelse startet sin kampanje knyttet til Black Week tirsdag. To dager etter melder de om rekordsalg av sexleketøy. De har blant annet hatt hundre prosents omsetningsøkning på sexdukker, sammenlignet med fjoråret.

– Dette er helt utrolig etter fjorårets rekordår. Slike kampanjer har blitt veldig viktig for oss, og det gir en god indikasjon på hva vi kan forvente oss på selve Black Friday, men også fremover, forteller Maria K. Ebbestad, sexolog og pressesjef i Nytelse.no, i en pressemelding.

Nytelse.no hadde en omsetning på 81,4 millioner kroner i 2022, og endte med et overskudd på 5,8 millioner kroner før skatt.

Hun tror folk handler for å gjøre sexlivet litt mer spennende. Mange bruker også uken til å handle julegaver. 

– Økonomien til folk er trangere i år, og derfor er dette en fin anledning til å skaffe seg dyre produkter til en rimelig penge, sier Ebbestad.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også