Olav Thon Gruppen-direktøren: – Fantastisk spennende, men ikke superrelevant for Norge

Opplevelser først, og deretter retail, synes Jack Stratten, forsker innen detaljhandelstrender. Thomas Rønning i Olav Thon Gruppen mener ikke at det er superrelevant for Norge.
Thomas Rønning, direktør for kjøpersenterdivisjonen i Olav Thon Gruppen. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch
Thomas Rønning, direktør for kjøpersenterdivisjonen i Olav Thon Gruppen. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch

Onsdag inntok Jack Stratten fra London scenen under kjøpesenterkonferansen i Stavanger. Stratten, foredragsholder, skribent og forsker innen detaljhandelstrender i Insider Trends, hadde en lang tale om trender innen retail.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også