Dette er finalistene i de siste to kategoriene i Norway Awards 2024

Nordic Commercial Spaces & Communities (NCSC) inviterer til Norway Awards. Nå er alle de norske finalistene klare.
Foto: NCSC
Foto: NCSC

NCSC Awards er en årlig konkurranse hvor bransjens mest vellykkede, innovative og kreative bidrag hylles.

Før den nordiske finalen i høst, skal først nasjonale vinnere kåres i hvert nordisk land.

NCSC inviterer derfor til Norway Awards 30. mai, som vil by på foredrag, paneldebatter, networking og nye perspektiver. I løpet av kvelden vil det presenteres innsikt fra norsk handel- og næringseiendom.

Tidligere i mai omtalte HandelsWatch kåringen, da finalistene for kategoriene «Innovation of the year» og «Commercial Player of the year» ble offentliggjort.

Onsdag formiddag ble de norske finalistene i de to siste kategoriene avslørt:

Valkyrien – Utleier Fram Eiendom, Oslobukta – Utleier Carucel Eiendom og Bekkestua senter – utleier ORO Eiendom konkurrerer om prisen «Commercial Space of the year», mens Rusta – Home for Christmas, Elkjøp – Urban Miner og LYKO - Halloween konkurrerer om prisen «Marketing Campaign of the year».

Fra tidligere har HandelsWatch skrevet at Cirkulær, Tullinsamarbeidet og Krohn Nordic Powersuits konkurrerer om prisen «Innovation of the year», mens Fly Chicken, Norrøna og Holzweiler konkurrer om prisen «Commercial Player of the year».

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også