AutoStore deler hemmeligheten bak den norske suksessen
Norske Autostore har både globale og norske selskaper som Boozt, DHL, XXL, Meny på sin kundeliste. For selskapet har et produkt i få variasjoner ført til milliardgevinst.
av GØRIL HUSE
– Det er mange faktorer som spiller inn. De siste årene har vi hatt en formidabel vekst, sier Hiva Flåskjer, senior vice president for Investor Relations i AutoStore til HandelsWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
AutoStore med fulle ordrebøker på ny
For abonnenter