Magasin fornøyde med lanseringen i Norge – dette fokuserer danskene mest på i begynnelsen
Varehuset Magasin, danskenes svar på KDW og Harrods, er nå oppe og går også i Norge. Inntil videre er det nett som gjelder, men på den fronten er direktør for e-commerce Peter Østerhaab optimist.
av ØYSTEIN ENGH
Danske Magasin kommer også til Norge, var HandelsWatch tidlig ute med å omtale i høst. Prosessen har derimot ikke gått like raskt som håpet, men Magasin.no lanserte endelig i februar.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Dansk handelsgigant etablerer seg i Norge
For abonnenter