Magasin fornøyde med lanseringen i Norge – dette fokuserer danskene mest på i begynnelsen

Varehuset Magasin, danskenes svar på KDW og Harrods, er nå oppe og går også i Norge. Inntil videre er det nett som gjelder, men på den fronten er direktør for e-commerce Peter Østerhaab optimist.
Peter Østerhaab er direktør for e-commerce i Magasin. | Foto: Øystein Engh
Peter Østerhaab er direktør for e-commerce i Magasin. | Foto: Øystein Engh

Danske Magasin kommer også til Norge, var HandelsWatch tidlig ute med å omtale i høst. Prosessen har derimot ikke gått like raskt som håpet, men Magasin.no lanserte endelig i februar.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også