Kid-sjefen: – Hvis du slutter å utvikle deg, da dør du

I forrige uke lanserte Kid et nytt brandingkonsept, et konsept som de håper skal lede til at de vinner enda flere kunder. – Hvis du slutter å utvikle deg, da dør du, sier Kid-sjef Anders Fjeld.
NYTT KONSEPT: Kid, med sjef Anders Fjeld i spissen, har lansert et nytt brandingkonsept og flere butikker er på gang. | Foto: Heiko Junge/NTB
NYTT KONSEPT: Kid, med sjef Anders Fjeld i spissen, har lansert et nytt brandingkonsept og flere butikker er på gang. | Foto: Heiko Junge/NTB

Det nye brandingkonseptet er et retningsskifte i selskapets merkevarestrategi der de går fra «Få det fint» til «Godt å komme hjem».

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også