Mummihysteri i Oslo: – Vi ble utsolgt på halvannen time

Mandag morgen var køen lang utenfor Kitch’n i Torggata i Oslo. Grunnen: Den nye Mummi-koppen. – At det ble så mye kø hadde vi ikke trodd, sier Cecilie Espeland Klovning.
MUMMIHYSTERI I OSLO: – Vi ble utsolgt på halvannen time, sier Cecilie Espeland Klovning, salgs- og innkjøpssjef i Kitch’n. | Foto: Fredrik Andersson, HandelsWatch
MUMMIHYSTERI I OSLO: – Vi ble utsolgt på halvannen time, sier Cecilie Espeland Klovning, salgs- og innkjøpssjef i Kitch’n. | Foto: Fredrik Andersson, HandelsWatch

Cecilie Espeland Klovning er salgs- og innkjøpssjef i Kitch’n. Hun forteller at selskapet i løpet av dagen åpnet en «shop-in-shop» i Kitch’n i Torggata for å selge den nye Mummi-koppen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også