Konkurrerer med resten av verden: Styrker nisjebutikkene med felles nettbutikk

Stavanger-baserte Diip.no har nisjebutikkene med seg på laget. Nå skal den digitale plattformen ta opp kampen med utenlandske nettbutikker.
Daglig leder Ingvild Bjørneboe-Iversen (t.v.) og salgsleder Maiken Kristensen står sammen med nisjebutikkene i nettbutikken Diip. | Foto: Diip
Daglig leder Ingvild Bjørneboe-Iversen (t.v.) og salgsleder Maiken Kristensen står sammen med nisjebutikkene i nettbutikken Diip. | Foto: Diip

Nisjebutikker innen møbel og interiør går til Diip for å bli mer synlige på nett og rekke ut til flere. Det var Stavanger Aftenblad som først omtalte saken.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også