– Den fysiske butikken vil ikke dø

Creative Manager Ida Steffensen vil at kundene skal kjenne igjen i butikkene de handler i, men tror mye vil skje med konsepter og butikkdesign framover.
HANDEL: Ida Steffensen, partner og Creative Manager hos Make Studio, mener det er viktig å designe butikker slik at kunden kjenner seg igjen. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
HANDEL: Ida Steffensen, partner og Creative Manager hos Make Studio, mener det er viktig å designe butikker slik at kunden kjenner seg igjen. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Vi vil bygge gode butikker hvor kunden kan kjenne seg igjen, siden det bygger både tillit og troverdighet, sier Steffensen til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også