All-time high for Kid Interiør: – Hvis vi ikke sørger for å lage fine produkter, vil andre komme til å utkonkurrere oss

I tredje kvartal var Kid Interiør nær en tredobling av resultatet fra samme periode i fjor. Egne produkter trekkes frem som en nøkkel til suksess, og en ny forretningsstrategi skal drive videre vekst.
REKORDRESULTAT: Kid Interiør leverte et sterkt tredje kvartal. Her representert av administrerende direktør Anders Fjeld. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
REKORDRESULTAT: Kid Interiør leverte et sterkt tredje kvartal. Her representert av administrerende direktør Anders Fjeld. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Så langt i år har vi solgt over tusen sofaer og over tusen senger i et marked hvor kapitalvarer går tilbake. Det beviser at vi klarer å generere vekst i et veldig krevende marked.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også