All-time high for Kid Interiør: – Hvis vi ikke sørger for å lage fine produkter, vil andre komme til å utkonkurrere oss
I tredje kvartal var Kid Interiør nær en tredobling av resultatet fra samme periode i fjor. Egne produkter trekkes frem som en nøkkel til suksess, og en ny forretningsstrategi skal drive videre vekst.
– Så langt i år har vi solgt over tusen sofaer og over tusen senger i et marked hvor kapitalvarer går tilbake. Det beviser at vi klarer å generere vekst i et veldig krevende marked.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Stor omsetningsvekst for Kid
For abonnenter