Over 3 millioner lojale kunder – slik forklarer Kid ny "all time high"
I kjølvannet av nye bestenoteringer, tror Kid-sjef Anders Fjeld at de kjenner kundene sine bedre enn noen gang før.
av ØYSTEIN ENGH
Kid-konsernet presenterte torsdag en ny all time high med totalomsetning på 3,41 milliarder kroner. Foruten om bare tall, presenterte Kid også at de nå har over 3 millioner kunder registrert i sitt lojalitetsprogram.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Kid med rekordomsetning for fjerde kvartal
For abonnenter