Over 3 millioner lojale kunder – slik forklarer Kid ny "all time high"

I kjølvannet av nye bestenoteringer, tror Kid-sjef Anders Fjeld at de kjenner kundene sine bedre enn noen gang før.
Administrerende direktør i Kid, Anders Fjeld. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Administrerende direktør i Kid, Anders Fjeld. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Kid-konsernet presenterte torsdag en ny all time high med totalomsetning på 3,41 milliarder kroner. Foruten om bare tall, presenterte Kid også at de nå har over 3 millioner kunder registrert i sitt lojalitetsprogram. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også