H&M åpner butikk med interiør-konsept på Ski Storsenter

Etter 29 år på Ski Storsenter fornyer kleskjeden Hennes & Mauritz seg ved å åpne nytt interiør-konsept.
Foto: Ludvig Heiberg Larsen / NTB
Foto: Ludvig Heiberg Larsen / NTB

Det skriver Østlandets Blad.

– H&M Ski skal fornyes – og utvalget utvides med en egen H&M Home-avdeling. Dette forventes å være ferdig til høsten. Vi gleder oss skikkelig til å vise frem den nye butikken til kundene våre, forteller pressekontakt Clara Oldenburg til samme avis.

Den svenske butikkjeden H&M åpner med det et eget Home-konsept på senteret. Det er der lokalet Andresen Bil for tiden har pop-up-butikk i i 3. etasje som H&M Home skal inn i.

Kleskjeden har vært til stede på senteret siden 1995, og kjeden tar over det nye lokalet tar de over 1. mai.

H&M Home er Hennes & Mauritz’ egen interiørkjede som tilbyr et stort utvalg av interiør og dekorasjoner. Ski blir den 13 byen selskapet åpner en egen Home-avdeling i Norge.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også