XL-BYGG om kundestrategi og lokale samarbeid: – Vi får aller størst nytte av midlene på stedene med lokale varehus

Byggevarekjeden XL-BYGG satser hardt i sine lokalmarkeder. For å styrke denne satsingen, har kjeden også inngått et helt spesielt samarbeid.
Kjededirektør Are Ellingsve i XL-BYGG. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
Kjededirektør Are Ellingsve i XL-BYGG. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

70 prosent av omsetningen hos XL-BYGG kommer fra profesjonelle aktører, eksempelvis entreprenører og snekkere – de resterende 30 prosentene fra privatpersoner.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også