Mester Grønn kåret til Årets kundesenter 2024

Blomsterkjeden gikk helt til topps i kåringen i konkurranse med selskaper som Scandic, Vinmonopolet, Godtlevert og Norsk Tipping.
STORESLEM: Mester Grønn vant hele fire priser. | Foto: Mester Grønn
STORESLEM: Mester Grønn vant hele fire priser. | Foto: Mester Grønn

I en pressemelding opplyser Mester Grønn at de for andre året på rad tok storeslem under kåringen av Kundeserviceprisen 2024, da de vant Årets kundesenter, Best på chat, Best på e-post og Best på kundeservice i kategorien produkt.

– Vi er utrolig stolte av den jobben som gjøres på kundesenteret og hva de leverer hver eneste dag, sier administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

– Det at vi har kundesenteret i eget hus, gir en nærhet til produkter og mennesker som skaper trygghet for våre kunder. På telefon, epost og chat møter vi mennesker i alle livets faser, da er kunnskap og forståelse helt avgjørende.

Kundesentrene blir undersøkt og målt av observatører, uten at de selv har kjennskap til det, såkalte mystery shoppers. Hvert kundesenter blir kontaktet 30 ganger hvor observatørene gjennomfører rollespill fordelt på telefon, chat og e-post.

Meld deg på HandelsWatch nyhetsbrev her.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også