Ikea øker bemanningen og tilpasser digitale kanaler for å takle flere kundehenvendelser

Forbrukere raser over kundeservicen hos Ikea, ettersom leveringer uteblir og telefoner forblir ubesvarte hos den svenske møbelgiganten. Nå iverksetter selskapet flere tiltak for å bedre situasjonen.
Pressekontakt Joachim Dagenborg i Ikea Norge. | Foto: Ikea Norge
Pressekontakt Joachim Dagenborg i Ikea Norge. | Foto: Ikea Norge

– Vi ser dessverre at ventetiden på kundesenteret vårt er for lang akkurat nå, og det beklager vi. Grunnen til dette er rett og slett at det er uvanlig mange kunder som trenger å prate med oss i kjølvannet av en stor kjøkkenkampanje som nettopp er avsluttet og en påfølgende kampanje med halv pris på hjemlevering, som pågår nå. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også