Ikea øker bemanningen og tilpasser digitale kanaler for å takle flere kundehenvendelser
Forbrukere raser over kundeservicen hos Ikea, ettersom leveringer uteblir og telefoner forblir ubesvarte hos den svenske møbelgiganten. Nå iverksetter selskapet flere tiltak for å bedre situasjonen.
– Vi ser dessverre at ventetiden på kundesenteret vårt er for lang akkurat nå, og det beklager vi. Grunnen til dette er rett og slett at det er uvanlig mange kunder som trenger å prate med oss i kjølvannet av en stor kjøkkenkampanje som nettopp er avsluttet og en påfølgende kampanje med halv pris på hjemlevering, som pågår nå.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Ikea elektrifiserer leddet fra terminal til varehus
For abonnenter