Eneledende på nett, men blir utfordret av Meny – Oda-sjefen vil ha enda flere konkurrenter
Oda har regjert dagligvarebransjen på nett i ti år, men norgessjef Tor Erik Aag sier at mer konkurranse og følgelig interesse for hjemlevering er viktigere enn markedsandel.
av ØYSTEIN ENGH
Som landets eneste dagligvarekjede som kun baserer seg på nett og levering, har Oda foreløpig en unik posisjon på dagligvaremarkedet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
– Vi tror at mange vil ha maten levert hjem
For abonnenter
Coop Norge om netthandelssatsing:– Vi er avventende
For abonnenter