Matkonsept med rask vekst i dyrtid: – Skaper verdi ut av noe som ikke har en verdi

Too Good To Go har fått fotfeste som samarbeidsbedrift med dagligvarebransjen i Norge. Selv om oppstarten var i 2016, er en fjerdedel av all mat de har solgt fra dette året.
Foto: Øystein Engh
Foto: Øystein Engh

Too Good To Go-konseptet begynte først i Danmark, før Norge ble land nummer to samme år i 2016. I dag er tjenesten tilgjengelig i 17 land, og i Norge har det frem til nå blitt solgt 12 millioner forundringsposer. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også