Coop legger opp til digital dagligvarekrig i distriktene og i byen

– Vi satser på å etablere digitale nabolagsbutikker i Oslo også, ikke bare på bygda, sier Aud Lundstad, kjededirektør for nærbutikkene i Coop Norge til HandelsWatch.
Foto: Privat
Foto: Privat

HandelsWatch skrev i forrige uke om Coop Norge som skal utvide med mellom 80 og 100 delvis selvbetjente butikker i løpet av de to neste årene, som en av dagligvareaktørene som skal slåss om kunder i større deler av døgnet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også