Coop legger opp til digital dagligvarekrig i distriktene og i byen
– Vi satser på å etablere digitale nabolagsbutikker i Oslo også, ikke bare på bygda, sier Aud Lundstad, kjededirektør for nærbutikkene i Coop Norge til HandelsWatch.
av GØRIL HUSE
HandelsWatch skrev i forrige uke om Coop Norge som skal utvide med mellom 80 og 100 delvis selvbetjente butikker i løpet av de to neste årene, som en av dagligvareaktørene som skal slåss om kunder i større deler av døgnet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Slik skal Coop vinne kampen med selvbetjente butikker
For abonnenter