Nytt grep har løftet 7-Eleven – og til våren lanseres motekolleksjon

Reitan Convenience ga åtte personer under 30 år frie tøyler for redesign og sortiment i selskapets nye 7-Eleven-kiosk i Oslo. Det ga rekordsalg for nytt sortiment – inkludert klær.
SUKSESS: Salget av klær på 7-Eleven har vært over forventning. | Foto: Reitan Convenience
SUKSESS: Salget av klær på 7-Eleven har vært over forventning. | Foto: Reitan Convenience

I sommer omprofilerte Reitan Convenience 7-Eleven-kioskene. Det har gitt store resultater, forteller AnnaMaria Carnemark, som overtok som administrerende direktør i Reitan Convenience Norge i februar i fjor.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også