Fra start-up til voksent selskap – Foodora vil utfordre de store på dagligvaremarkedet

Dagligvarer og retail blir en stadig større del av Foodoras virksomhet, som akter å være et naturlig valg blant folk flest i årene som kommer.
Kommunikasjonssjef og myndighetskontakt i Foodora, Mads Dokka Blybakken og butikksjef på Foodora Ensjø, Emilie Toften, har tenkt til å være en dagligvareaktør å regne med. | Foto: Øystein Engh
Kommunikasjonssjef og myndighetskontakt i Foodora, Mads Dokka Blybakken og butikksjef på Foodora Ensjø, Emilie Toften, har tenkt til å være en dagligvareaktør å regne med. | Foto: Øystein Engh

Som et ungt selskap som er mest kjent for å levere mat fra restaurantbransjen, har det vært en utfordring å finne en vei inn på dagligvaremarkedet for Foodora. Det er derimot langt ifra umulig, og nye dark stores fortsetter å vokse frem.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også