Narvesen vil jobbe sammen med vegetarentusiast Hanne-Lene Dahlgren
Sammen skal partene utvikle grønnere og mer bærekraftige produkter som skal gjøre det lettere for kunden å ta gode valg på farten, skriver Narvesen i en pressemelding.
– Vi vet at mange forbrukere synes det er utfordrende å ta gode valg på farten i en hektisk hverdag. Ved hjelp av Hanne-Lene og verdifull innsikt fra hennes publikum, ønsker vi å bidra til å løse nettopp denne utfordringen, sier Ingebjørg Hjortdahl, markedsdirektør i Reitan Convenience.
Gründer og kokebokforfatter Hanne-Lene Dahlgren ønsker å inspirere til lavere kjøttinntak i det norske kosthold, og påpeker at blant annet mer grønnsaker og grove fibre er bra for kroppen og matglede.
HandelsWatch har tidligere omtalt at Narvesen skal posisjoneres om fullstendig, og at de skal gjøre en kjempeinvestering mot å bevege seg mot mer sunnere alternativer.