Konkurransetilsynet: – Å droppe prisvinduene er sannsynligvis bra for konkurransen
Konkurransetilsynet tror det er sannsynlig at endring av priser i dagligvarebutikk utenom de tidligere prisvinduene, kan stimulere til økt konkurranse.
av GØRIL HUSE
Det sier Magnus Friis Reitan, nestleder avdeling for mat, handel og helse i Konkurransetilsynet, til HandelsWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Dette svarer Coop om Rema 1000s priskutt
For abonnenter