Rema 1000 markerer 30 år i Danmark som landets sterkeste merkevare: – Franchisemodellen fungerer svært godt

Rema 1000 er vant til å komme høyt ut i YouGovs merkevare-rangering, og er nå tilbake på topp.
Øyvind Breivik, kommunikasjonssjef Reitan Retail. | Foto: Reitan Retail
Øyvind Breivik, kommunikasjonssjef Reitan Retail. | Foto: Reitan Retail

Rema 1000 har kommet sterkt ut av YouGov Global Best Brand Rankings-kåringen i flere år, og vant både i 2020 og 2021. Etter et opphold på andreplass i 2022, er Rema 1000 tilbake som sterkeste merkevare i Danmark for 2023.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også