Røde dager er gode dager for dem som har åpent: – God mulighet for å nå ut til nye kunder

Selv om det er mindre handel, seiler norske nettaktører opp som mer aktuelle enn vanlig når mesteparten av dagligvarehandelen ellers holder stengt.
Joachim Schwartzbach (Wolt), Tor Erik Aag (Oda) og Mads Dokka Blybakken (Foodora) er fornøyde med påskehandelen, selv om høytiden betyr generelt lavere volum. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Joachim Schwartzbach (Wolt), Tor Erik Aag (Oda) og Mads Dokka Blybakken (Foodora) er fornøyde med påskehandelen, selv om høytiden betyr generelt lavere volum. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Diskusjoner om hvorvidt den ordinære dagligvarehandelen burde være åpen, delvis åpen eller stengt på røde dager angår i liten grad de mindre, nettbaserte aktørene. Slik som Wolt, som har drevet dagligvarehandelen sin som vanlig i påsken 2024.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også