Extra er Coops vekstvinner – spiser stadig større markedsandeler på lavpris
Extra er ifølge Coop Norge lavpriskjeden som har vokst mest hittil i 2024. – Nordmenn er ekstremt glad i lavpris, sier Coop-sjef Philipp Engedal.
av GØRIL HUSE
Med 37 milliarder i omsetning var lavpriskjeden Extra mest lønnsom for dagligvareaktøren Coop Norge i 2023 og det fortsetter. I 2024 er det Coop som er ledende på lavpris, sier administrerende direktør Philipp Engedal i Coop Norge til HandelsWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Slik vil Philipp Engedal endre Coop Norge
For abonnenter