Svindlet i Rema 1000s navn – nå advarer dagligvarekjeden

Rema 1000 så en økning i antall svindelforsøk i høst. Kjeden har gjort flere tiltak for å begrense svindelforsøkene.
SVINDEL: Svindel i sosiale kanaler er noe som Rema 1000 opplever stadig vekk. | Foto: Audun Braastad/NTB
SVINDEL: Svindel i sosiale kanaler er noe som Rema 1000 opplever stadig vekk. | Foto: Audun Braastad/NTB

Harald A. Kalvøy er leder for sikkerhet og beredskap i Rema 1000. Han sier til HandelsWatch at dagligvarekjeden i fjor gjorde flere tiltak for å begrense svindelforsøk.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også