Videreførte Menys lokalmatsatsing til Danmark – skryter av betydelig omsetningsøkning

De 200 produktene som har vært en del av konseptet ’Danske matskatter’ de siste tre månedene kan merke en forskjell i salget. Nå skal Meny ha mange flere produkter i kampanjen.
– Vi opplever at kundene anerkjenner at vi fokuserer på det danske, sier Jesper Bjerring, kommersiell direktør i danske Meny.
– Vi opplever at kundene anerkjenner at vi fokuserer på det danske, sier Jesper Bjerring, kommersiell direktør i danske Meny.

Konseptet ’Danske matskatter’, som Meny lanserte i februar, har tilsynelatende vært god forretning for dagligvarekjeden.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også