Slik markerer dagligvarekjedene Pride-måneden

Både Norgesgruppen og Rema 1000 tar tydelig standpunkt til Pride.
PRIDE: Prideflagg i mange varianter vaier rundt i Norge i pride-måneden juni. Dagligvarekjedene har sin egen måte å markere Pride på. | Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
PRIDE: Prideflagg i mange varianter vaier rundt i Norge i pride-måneden juni. Dagligvarekjedene har sin egen måte å markere Pride på. | Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

– Hver enkelt av våre medarbeidere skal få være seg selv på jobb. Vi er stolte av det mangfoldet vi har i vår organisasjon. Det gir oss kraft og mulighet til å oppnå våre ambisjoner og resultater, skiver HR-direktør konsern Dina R. Thune i Norgesgruppen på Linkedin.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også