Kjell & Company-sjefen: – Den norske forbrukeren setter pris på vår unike nisje

I tredje kvartal økte Kjell & Company omsetningen i Norge med 26,3 prosent. – Norge er vårt viktigste vekstmarked, sier Andreas Rylander til HandelsWatch.
SETTER PRIS: – Den norske forbrukeren setter pris på vår unike nisje, sier Kjell & Company-sjefen Andreas Rylander til HandelsWatch. | Foto: Kjell & Company
SETTER PRIS: – Den norske forbrukeren setter pris på vår unike nisje, sier Kjell & Company-sjefen Andreas Rylander til HandelsWatch. | Foto: Kjell & Company

I kvartalsrapporten fremkommer det at det gikk aller best for Kjell & Company i Norge, sammenlignet med driften i Sverige og Danmark.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også