Power bruker liveshopping for å selge elektronikk

Elektronikkjeden Power bruker liveshopping som en del av sin strategi for å nå nye kunder, men også for å vinne fram i konkurransen i varehandelen i november.
LIVESHOPPING: Elektronikkjeden Power tar i bruk liveshopping som en strategi. Power-sjef Anders Nilsen fremhevet i et intervju selskapets suksess med kombinasjonen av nettshopping og fysisk butikk.
LIVESHOPPING: Elektronikkjeden Power tar i bruk liveshopping som en strategi. Power-sjef Anders Nilsen fremhevet i et intervju selskapets suksess med kombinasjonen av nettshopping og fysisk butikk.

Power har satt i gang en stor kampanje i Danmark og Norge i november, som innebærer liveshopping, forteller kjeden i en pressemelding.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også