Power inngår samarbeid med Vipps

Elektronikk-kjeden Power gjør strategiske grep ved å inngå et samarbeid med betalingsløsningen Vipps.
Power inngår samarbeid med Vipps. | Foto: Power
Power inngår samarbeid med Vipps. | Foto: Power

På LinkedIn opplyser Vipps at Power går live med medlemsregistrering med Vipps i alle sine 128 landsdekkende butikker. 

Power vil gjøre handelen enda mer sømløs for kundene sine, heter det.

– Vi skal enkelt og greit bli verdens mest kundevennlige retailer. Derfor skal vi tilby kundene den enkleste måten å bli med i kundeklubben vår, og den enkleste måten å bruke sine My Power-fordeler og -poeng på. Det kan medlemmene nå, på null komma Vipps, sier Lars Erik Viflat, head of Loyalty & Customer Experience i Power, i en kommentar.

Rune Garborg er administrerende direktør i Vipps MobilePay.

– Vi ønsker å samle alle kundeklubber på ett sted i Vipps. Du kan da selv definere og velge blant et stort antall av lojalitetsprogrammer, og hvordan kommunikasjonen skal styres inn mot deg som bruker med ett enkelt tastetrykk. Det tror vi representerer et veldig stort potensial både for sluttbrukeren og bedriften, sier Garborg til vår søsteravis FinansWatch.

Garborg sier også at de ser mulighetene for mange spennende potensielle samarbeid, for å utvikle nye produkter og tjenester.

Meld deg på vårt nyhetsbrev her.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også