Powers markedssjef: – Irrelevant markedsføring blir bare «mas og kjas»

Hun vil ikke si noe om hvor mye penger Power bruker på markedsføring hvert år. Men med 27 års erfaring innen samme selskap så vet Elizabeth Gill hvordan hun skal fordele midlene.
Elizabeth Gill, markedssjef i Power. | Foto: Power
Elizabeth Gill, markedssjef i Power. | Foto: Power

I mai i år fyller elektronikkjeden Power syv år i Norge. Elizabeth Gill har vært med alle årene – og mye lenger enn som så. 27 år for å være nøyaktig. (Gill jobbet tidligere i Expert, som senere ble kjeden Power).

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også