Europris-sjefen røper vekstambisjoner: – Totalt antall butikker vil alltid være et «moving target» for oss

Ifølge Espen Eldal skal Europris jobbe for å fortsette butikkveksten. Europris-sjefen sier imidlertid at lønnsom vekst er en hovedprioritet for lavpriskjeden.
Administrerende direktør Espen Eldal og økonomidirektør Stina Charlene Byre i Europris. I bakgrunnen er en rekke av kjedens 282 lokasjoner listet opp. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
Administrerende direktør Espen Eldal og økonomidirektør Stina Charlene Byre i Europris. I bakgrunnen er en rekke av kjedens 282 lokasjoner listet opp. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Jeg tror at potensialet for flere butikker vokser etter hvert som Europris blir en mer og mer anerkjent merkevare, sier administrerende direktør i Europris, Espen Eldal, til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også