Europris-sjefen røper vekstambisjoner: – Totalt antall butikker vil alltid være et «moving target» for oss
Ifølge Espen Eldal skal Europris jobbe for å fortsette butikkveksten. Europris-sjefen sier imidlertid at lønnsom vekst er en hovedprioritet for lavpriskjeden.
– Jeg tror at potensialet for flere butikker vokser etter hvert som Europris blir en mer og mer anerkjent merkevare, sier administrerende direktør i Europris, Espen Eldal, til HandelsWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Dette er hemmeligheten bak Europris' milliardvekst
For abonnenter