Nille-sjefen nekter å endre logo tross tilbakemeldinger: – Folk handler ikke på Nille fordi logoen er estetisk fin

Tidligere i oktober uttalte Nille-sjef Kjersti Hobøl at lavpriskjeden muligens har Norges styggeste logo. Men logo vil hun likevel ikke endre, og det gjør hun nok rett i, skal man tro Trond Blindheim.
KONSEPT: Trond Blindheim mener at Kjersti Hobøl og Nille gjør rett i å holde seg til sitt kjente konsept. | Foto: Fredrik Andersson / Privat
KONSEPT: Trond Blindheim mener at Kjersti Hobøl og Nille gjør rett i å holde seg til sitt kjente konsept. | Foto: Fredrik Andersson / Privat

– Når man har skapt en merkevare, er det lurt å tenke «stick to the concept». Nille ville neppe tjent noe på å skifte til en penere logo.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også