Musti vokser – økte inntektene med 8,9 prosent

Finske Musti, som har markedets største utvalg av merkevarer innen fôr og utstyr til kjæledyr, har økt inntektene betydelig det siste året. Resultatet vokser også kraftig.
Administrerende direktør i Musti Group, David Rönnberg. | Foto: Musti
Administrerende direktør i Musti Group, David Rönnberg. | Foto: Musti

Musti Group, som selger utstyr til kjæledyr og har over 70 butikker i Norge, hadde en omsetning på 425 millioner euro i det foregående finansielle året (oktober 2022 - september 2023). 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også