Europris om varierte resultater: – Kundene overrasket positivt ved å etterspørre mer enn hva vi hadde trodd

Torsdag morgen la Europris frem sin fjerde kvartalsrapport for 2023. Den norske lavpriskjeden erkjenner at de burde gått til innkjøp av større volumer og satset tyngre på julesesongen.
Økonomidirektør Stina Charlene Byre i Europris, under kvartalspresentasjonen torsdag morgen. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
Økonomidirektør Stina Charlene Byre i Europris, under kvartalspresentasjonen torsdag morgen. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Vi synes det ble en blandet avslutning på et godt år, og vi tar selvkritikk på at vi ikke turte å satse nok.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også