Prisvinnende Sunkost lyktes under vanskelig år for retail: – En 20,2 prosent omsetningsvekst er vi ekstremt stolte over

Vinnerne av årets franchisekjede, Sunkost, er i vinden for tiden med rask vekst å vise til. Kjeden vokste mer enn det man først hadde våget å sette som mål, selv om det også var ambisiøst nok.
Det er gøy å lede en franchisekjede som Sunkost for tiden, kan Anders Kjellén skrive under på. | Foto: Øystein Engh
Det er gøy å lede en franchisekjede som Sunkost for tiden, kan Anders Kjellén skrive under på. | Foto: Øystein Engh

Kosttilskudd, økologisk mat og økologisk hud- og hårpleie er noe som vil forbli populært en god stund fremover, tror Kjellén også. Gode leverandører og utvikling av egne merkevarer er viktig begge deler.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også