Europris med strategisk bursdagsgrep

Fra nå får medlemmene av Europris’ kundeklubb både bursdagshilsen i form av en reklamefilm, i tillegg til en liten bursdagsgave.
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Foto: Terje Bendiksby / NTB

Det skriver Kampanje.

– Dette er et viktig ledd i det å gi noe ekstra tilbake til medlemmene i kundeklubben vår. Vi har stor tro på at dette vil vise enda mer av den unike og rause personligheten til Europris, i tillegg til å være et sted du gjør gode kjøp og får mer til overs, sier Per Gustav Barth-Hansen, markedssjef i Europris, til samme nettsted.

Bursdagsfilmen er laget i samarbeid med produksjonsselskapet Kringle, som står for det kreative, både idé og produksjon, og teknologiselskapet Seen, som eies av blant andre Petter Stordalen.

Europris blir altså neste i rekken av selskaper som tar i bruk data-drevet video. Kampanje skriver at Seen blant annet stod bak Erna Solbergs reklamestunt under forrige valgkamp. 

Circle K benyttet også teknologien før jul for å takke sine toppkunder.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også