Musti fortsetter vekstreisen – nå skjer over en fjerdedel av all handel over nett

Med stadig flere nyetableringer, vokser dyrebutikkjeden Musti jevnt og trutt, også i Norge.
Administrerende direktør i Musti Norge, Erik Ringen Skjærstad, holder den norske markedsandelen stabil, mens Musti-gruppen for øvrig fortsatte veksten. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch
Administrerende direktør i Musti Norge, Erik Ringen Skjærstad, holder den norske markedsandelen stabil, mens Musti-gruppen for øvrig fortsatte veksten. | Foto: Øystein Engh / HandelsWatch

Tirsdag morgen kunne Musti-gruppen rapportere om fortsatt vekst i sin andre kvartalsrapport. Første kvartal begynner nemlig i oktober, og andre kvartal fra januar og ut mars.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også